2011. augusztus 29., hétfő

Író leszek...

Ezt az oldalt azért indítottam, hogy közelebbről is megismerjetek engem és az írásaimat. Nemrégiben kaptam meg az értesítést, hogy a Könyvmolyképző Kiadó megjelenteti a könyvemet.
Egy csöppet rémisztő már maga a gondolat is. De ez az én problémám, igyekszem megbirkózni vele. Első regényem kiadják! Ez a nagy hír. Még nem tudom a pontos dátumot, nem tudom, mennyi munkám lesz vele, de kiadják. Bár néha még mindig elbizonytalanodom, de ez csak a kóros önbizalomhiányom miatt van. A blogom egyik funkciója az lesz, hogy részleteket mutassak a regényemből. Az első feléből. Hogy felcsigázzam a kedves olvasót. J



6 megjegyzés:

  1. Az egy hosszú történet. :)
    Összefoglalva: Megírtam, szétküldtem az első pár fejezetet a kiadókhoz, a legtöbb válaszra sem méltatott, aztán jött a szőke herceg, a Könyvmolyképző Kiadó, és bejelentette, hogy kell neki. Ezután jött a munka nagy része, és most itt tartunk, a kiadás előtt. Nehéz volt az elején a reménykedés. Utána sem volt könnyű a munka, csak az tartotta bennem a lelket, hogy már biztos voltam a kiadásban. Dióhéjban ennyi. :)

    VálaszTörlés
  2. És amúgy ezeket a könyveket ingyen adjátok ki? Én nem értek hozzá, csak olvasom őket. De erre kíváncsi lennék. Az Engima már a borítójával elragadott! Nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
  3. A Könyvmolyképzőnél a szerző kap fizetséget a könyv után. Ott nincs magánkiadás, hanem normál kiadó.

    VálaszTörlés
  4. Wow... És a Könyvmolyképző mennyi idő alatt válaszolt?

    VálaszTörlés
  5. Kedves Helena!
    Egyszerű, lelkes Moly vagyok, aki most "falta fel" éppen az Enigmát. Imádtam, nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés