2013. november 24., vasárnap

Ezüsthíd-megjelenés



Viki és Fanni is írt a megjelenésről, lessétek meg! 

Biztos kevés embert fog újdonságként érni, de gondoltam, adjuk meg a módját, és öntsük hivatalos, írott formába, ne csak szóbeszéd útján terjedjen. Sokan kérdeztétek a facebook-on és e-mailben is, hogy az Ezüsthíd mikor jelenik meg. Az első kérdéseknél még nem tudtam biztosat mondani, de később, ahogy telt az idő, és letisztultak a dolgok, mindenkinek igyekeztem a legőszintébb választ adni. Mégpedig azt, hogy az Enigma folytatása (és egyben lezáró kötete), az Ezüsthíd ebben az évben már nem jelenik meg.
Nagyon kedvesen és megértően fogadtátok, ennek ellenére szeretnék erről pár szót írni. Én mindig nehezen engedek el egy történetet. Az első alkalommal, amikor ezt kellett tennem, sokáig halogattam, de végül sikerült befejeznem. És miután leírtam az utolsó mondatot is, be kellett látnom, hogy ebben a sztoriban én voltam az egyetlen, aki a hősök boldogságának útjában állt. Mert egyszerűen nem akartam, hogy vége legyen. Már a befejezés előtt tudtam, hogy lesz folytatás, csak abban voltam bizonytalan, hogy egy vagy két kötet legyen. Idővel ezt is sikerült megoldanom, de ennek lett egy váratlan következménye.
Ezúttal hiába terveztem előre, a történet túlnőtt rajtam. Amikor azt hittem, hogy csupán egy mellékszereplőt vezetek be, az kezdte kinőni magát, saját története lett, amely gyönyörűen beleillett Lena életébe. Egy hétköznapinak induló nap olyan fordulatokat hozott, amelyek tovább bonyolították a szereplőim életét. Így a kézirat lassan nőtt, gyarapodott, de még mindig messze volt a vége.
Az Ezüsthíd terjedelemben hosszabb lesz az Enigmánál. A tartalma és a mellékszálak miatt elengedhetetlen lett, hogy többet dolgozzak rajta, mint az első rész esetében, ezért nem jöhetett össze a téli megjelenés. Remélem, hogy ezzel sokkal jobbá tettem a regényt, méltóvá egy igazi lezáráshoz!
Pontosat egyelőre nem tudok mondani a megjelenés időpontjáról, de ha minden jól megy, már nem kell sokat várni. Nektek sem, nekem sem. 

Meleg+napsütés+2014=Ezüsthíd.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, már nagyon várom a megjelenést! :-)
    Sok sikert kívánok!

    Benett

    VálaszTörlés
  2. Most fejeztem be az Enigmát. Nagyon szupi volt, és már nagyon várom a folytatást! :) Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés