2013. június 23., vasárnap

Nem várt (vagy várt?) fordulat



Sokan kérdeztétek már személyesen, e-mailben vagy a facebook-on, hogy mikor jelenik meg az Enigma folytatása, illetve, hogy hány részesre tervezem pontosan a sorozatot. Úgy döntöttem, tiszta vizet öntök a pohárba. A folytatás nagy erőkkel készül, és bár egyelőre nem szeretném megosztani a részleteket, csepegtetni fogok néhány infót az új szereplőkről. A facebook oldalamon időnként felbukkan majd egy „Ismerd meg!” poszt, amelyben érdekességeket, kisebb dialógusokat idézek a második rész szereplőitől. Természetesen még minden képlékeny, a szerkesztés végéig ezek is változhatnak. :)
 A második nagy kérdés, hogy hány részesre is terveztem az Enigma sorozatot. Aki eddig megkérdezte tőlem, annak mindig kitérő választ adtam. Ennek a fő oka az volt, hogy még előttem sem tisztult le a vége. Én ilyen típusú ember vagyok. Úgy írok, hogy még nem látom pontosan az alagút végét. Néha úgy tűnik, a szereplők irányítják az ujjaimat, és általában mindent nagyon prímán elrendeznek maguk körül.
De visszatérve a lényegre, a várakozásokkal ellentétben, NEM fogok harmadik részt írni Lena történetéből, az Ezüsthíddal végleg lezárom majd a sorozatot. Utána valami teljesen másba kezdek. Remélem, ennek örültök, és nem okoztam csalódást!
Végül szeretnék még köszönetet mondani minden egyes kritikáért, amit eddig adtatok az első könyvemre. Rengeteget segítettetek, mind a pozitív, mind a negatív értékelésekkel. Úgy érzem, ha sikerült fejlődést elérnem, abban nektek is jócskán benne van a kezetek. :)
Találkozzunk a második könyvbemutatón!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Helena!

    A mai nap folyamán értem regényed végére, mely teljességgel lenyűgözött, és magával ragadott. Nem sikerült ellenállnom a kísértésnek, két órát töltöttem egyhuzamban az Enigma olvasásával, de így utólag árnyalatnyi bűntudatot érzek, elgondolva, te vajon mennyi időt tölthettél az alkotás folyamatával? Ezért is határoztam el, hogy könyvedet mindig kéznél fogom tartani akár egy ereklyét, hisz a mai napon döbbentem rá, te az egyik legjobb példát szolgáltatod nekem. Jómagam is regényírással próbálkozom blog formájában, arról álmodozva, hogy egy nap nem csupán egy kiadatlan író leszek a sok közül, és az emberek olyan élvezettel forgatják majd könyveimet, mint ahogyan én a kezembe kerülő irományokat. De ez még messze van...
    Lényeg, hogy egy kiváló írónak tartalak, ki ráadásul a blogolás világából kitörve vált írónővé (ez feltétlenül egy pluszpont) és várva várom az Enigma folytatását, ami - reményeim szerint - legalább ugyan olyan jó lesz, mint az első rész.

    További szép napot, és sok sikert, rengeteg olvasót kívánok neked!
    Ölel,
    Lacey

    Ui.: Amennyiben akadna időd, esetleg kedvet kapnál egy olvasód irományához, nagyon hálás lennék, ha bele pillantanál az én irományomba.

    VálaszTörlés
  2. Helena!
    Én tegnap kezdtem el olvasni de már a vége fele vagyok a könyvednek! Szinte ettem a lapokat kevés könyv van amit így "falok" de a te könyved nagyon megragadt.
    További sok sikert az íráshoz! A folytatást nagyon várom!
    Nikol

    VálaszTörlés
  3. Kedves Helena!

    Nem reg olvastam ki az Enigmat. Teljesen magaba szippantott. Igy masodszorra is el kellett olvasnom. :-) En mindnenkinek csak ajanlani tudom.
    Varom a kovetkezo reszt.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Helena!

    Kicsit bűntudatom van, mert már jó ideje elolvastam az Enigmát — és imádtam, ami nálam azért nagy szó, mert te vagy az egyedüli magyar írónő, akinek elolvastam a könyvét. Mentségemül szolgáljon, hogy csak nem olyan rég akadtam a blogodra és nagyon örülök, hogy lesz folytatás. Én is írással próbálkozok és remélem egyszer leszek olyan szerencsés, hogy az én "könyvemet" is kiadják, és tehetséges, mint amilyen te vagy!

    Puszi, Katerina :)

    VálaszTörlés