2011. szeptember 5., hétfő

Egy kis magyarázat

Szóval... Rájöttem abból az egyetlen megjegyzésből, amit eddig kaptam (köszi Kriszta), hogy tisztáznom kell pár dolgot. A Másvilág c. írásomat egy folytatásos írásnak szánom. Nem részlet a regényemből, azt majd csak akkor rakok fel, ha a kiadóval sikerül megbeszélnem a részleteket. A Másvilágból még nem tudom, hogy mi lesz. Egyelőre drámai vonalon megyek tovább, talán némi természetfelettit is belesűrítek később, és persze mindenképpen lesz benne némi romantikus vonulat is, hiszen az majdnem minden történetbe visz némi pluszt.

A mese egy lányról szól, aki az apjával próbál életben maradni abban a világban, amelyben a Nap már felperzselte a Földet. Egyelőre még csak ketten vannak, de rövidesen csatlakozik hozzájuk valaki, akinek hatalmas szerepe lesz a későbbiekben a lány életében. Ha belegondolunk, egy tinédzsernek akkor is nehéz és bonyolult az élete, ha csak azzal kell megküzdenie minden nap, hogy mit vegyen fel a suliban, hogy észrevegye az a helyes fiú, aki mindig olyan nyugtalanítóan mosolyog rá. Hát még akkor milyen nehézzé válik egy tini élete, ha élete első szerelme nagyobb figyelemre méltatja a puskáját, mint őt, ráadásul lépten-nyomon el akarja kapni egy csapat félőrült egykorvolt ember, akiknek a vezetője benne és az apjában látja világuralmának kulcsát. Na, sikerült felcsigázni valakit? Mert minél többen írtok, én annál jobban sietek majd a következő résszel.

Addig is persze teszek fel kisebb írásokat (főleg novellákat), amik remélem, elnyerik a tetszéseteket. Ha bármilyen kérdésetek van, hát kérdezzetek! J

2 megjegyzés:

  1. Ú, posztapokaliptikus...:) Elolvastam, jöhet a következő rész!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi szépen ezt a kis magyarázatot! Mostmár értem!:-)
    Nekem tetszik a történet! Azért kérdeztem, hogy milyen lesz a történet, mert, ha azt tervezed, hogy a végén megölöd a főhösöket, akkor inkább kihagyom, nem nagyon szeretem a szomorú történetet. Persze jó, ha van benne egy kis dráma, de, ha happy end a vége az a legjobb!:-))
    Kíváncsian várom a folytatást!:-)
    Kriszta

    VálaszTörlés