2011. szeptember 28., szerda

Pénzes Ő képek

Összegezzünk! Eddig ezek a képek érkeztek a Pénzes Ő karaktereire (folyamatosan frissül). Lehet rájuk szavazni kommentben és a facebook-on is! :)

Melittától:

























Bálinttól:




Helgától:













































Évikétől:





Zsanitól:






































Lucától:


Timitől:































Szanditól:







Ramónától:











































Fannitól:










Enikőtől: (két képet nem tettem fel, mert azokat már beküldte korábban más)










Kingától:




És az utolsó egy Névtelen kommentelőtől, akit ezúton kérnék, hogy írja már meg a nevét, mert komoly esélye van az egyik díjra ezzel a képpel:



3 megjegyzés:

  1. Akkor én szavaznék is erre az utolsó képre, szerintem nagyon illik Pánhoz !! :)

    VálaszTörlés
  2. nehéz dolgod lesz...én nem tudnék dönteni :)
    Zsani :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Enikő találta el a második-harmadik képpel :))
    vagy Fanni az utolsó-val :3
    N.

    VálaszTörlés